Hallein saltgruva

Fascinating History of the Salzberg. If you walk through the mystical tunnels of Hallein Salt Mine, every step you take is accompanied by thousands of years of history. You see, white gold was mined here all the way back in the Neolithic Age. I området er det dypt nede i fjellet utvunnet salt i flere tusen år. Salt er også blitt kalt det hvite gull.


De tre stedene hvor det ble utvunnet salt er Hallein Bad Dürrnberg ved Salzburg, Hallstatt og Altaussee. The Hallein Salt Mine, also known as Salzbergwerk Dürrnberg, is an underground salt mine located in the Dürrnberg plateau above Hallein , Austria. The mine has been worked for over 0years since the time of the Celtic tribes and earlier. It helped ensure nearby Salzburg would become a powerful trading community.


Gruvor är lite läskiga men samtidigt spännande så det ville vi såklart uppleva! När vi läste att den guidade turen var min blev vi tveksamma . Salt Mine Hallein , Hallein : Läs recensioner av resenärer som du och se professionella bilder på Salt Mine Hallein i Hallein , Österrike på TripAdvisor. Det så kallade vita guldet gjorde området kring Salzkammergut rikt. Besökare som reser längs den gamla saltvägen, genom en av Österrikes mest. Planlegger du å besøke Bad Durrnberg saltgruve - Hallein ? Finn fantastiske tilbud her.


Bestill reisen din med hotell, fly og leiebil her, og spar stort! Ting å gjøre på TripAdvisor i nærheten av Salt Mine Hallein i Hallein : Les anmeldelser fra reisende av de beste stedene å besøke og attraksjoner du ikke bør gå glipp av i Salt Mine Hallein i Hallein i Østerrike. Fra Salzburg til de Bayerske alpene og saltgruvene.


Et lite tog skramler fram i en trang gruvegang under Dürnberg. Når vi har steget av nede i dypet, i saltgruven i Hallein , kjennes taket enda lavere. Saltet på gruveveggene er overraskende nok ikke hvitt, med ser mer ut som vanlig gråstein, bare litt mer glitrende. Det visade sig att Hallein bjöd på en av världens äldsta gruvor.


Saltgruvan i Bad Dürenberg. Jag gillar gruvor och detta gjorde mig inte besviken. Med tåg rakt in i berget och sedan båt, kana och vandring över gränsen till Tyskland. Pure adventure deep inside Hallein Salt Mine.


Enjoyment, adventure and mystical moments await you in this salt mine close to Salzburg City. Salzwelten Hallein - Duration: 0:39. Samle netter med Hotels. Beliggenhet Hotel Auwirt i Hallein er et overnattingssted ved en elv, og det ligger i nærheten av Schellenberger isgrotte og Bad Durrnberg saltgruve. Les mer og bestill Hotel Auwirt.


Detta hotell i Berchtesgaden ligger mindre än km från Keltenmuseum Hallein , Wallfahrtskirche och Bad Dürrnbergs saltgruva. Hotell i Bad Dürrnbergs saltgruva kommer att leverera. Pensionat ligger vid floden, ungefär en mil från Bad Dürrnbergs saltgruva , Keltenmuseum Hallein och Schellenberger isgrotta. Andra aktiviteter: bouldering . Keltenmuseum og Stille-Nacht-Museum ligger en 5-minutters spasertur fra Hotel Hafnerwirt, mens den kjente saltgruven i Hallein ligger minutters kjøring unna. Eisriesenwelt og Burg Hohenwerfen ligger minutter unna med bil.


Jernbanestasjonen ligger 3meter fra hotellet, og avkjørselen til Hallein langs motorveien . Beliggenhet Når du bor på Hotel Gasthof Langwies i en forstad i Vigaun, befinner du deg i nærheten av Bad Durrnberg saltgruve og Wallfahrts kirke. Resultat av anmeldelser.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Destina sanders

Telemecanique xmp pressure switch manual

Sticksåg pris